من یکی دوهفته دیگه میخوام برم تست بدم...تازه دکتر گفت بیا ببینمت بایدکلوپوسکوپی انجام بدم از پاپ اسمیر بدتره....برای سلامت خودتون تست پاپ اسمیر انجام بدن خانمها....خرجش خیلی بالاست
والا من ۶سال پیش سزارین شدم..نگفتن چنین چیزی..
والا به من نگفتن
به من نگفتن
طبیعی هم بعد زایمان باید تست پاپ اسمیر بدیم برای برسی دهانه رحم و عفونت پیشگیری ازش
به منم نگفتن
به من چرا نگفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.