بله من گرفتم.چیزخاصی نیست.
من فقط بارضایت خودم گفتم سوند نمیخوام.به سختی قبول کردن🥺
ولی باظرف اندازه گیر بهشون اعلام میکردم.
عوارضم من سرگیجه و دوبینی داشتم.همین.
کلا چیز ترسناکی نیست
اره عزیزم من
اره منم اون هفته بستری بودم زدم بخاطر این ک جفتم از جنین جدا شده بود زدم …..سخت نیس فقط یکم حس خواب و منگ بودن بهت میده
برای چی تزریق مبکنن؟؟؟
اره من ۳۳ هفته بستری شدم سرم سولفات منیزیم زدن بهم
من پریروز بستری شدم گرفتم۰۰
من منیزیم گرفتم تو چهار ماهگی اما سولفات منیزیم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.