من تا 30 هفته نچرخید 33 هفته رفتم گفت کاملا چرخیده
اره چندین بار میچرخه
من از اول بچم بریچ بود دکترم هفته دیگه دوشنبه سزارینم میکنه میگه دیگه نمیچرخه ختم بارداری برام زده توی ۳۸ هفته
اره خیالت راحت🤣
اره بابا
اره من از اول بارداری بچه بریچ بود ۳۲هفته رفتم سونو سفالیک شده بود
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.