میخوام شیرکمکی بدم باشیشه بدم بعدش بچه سینمومیگیره؟

۴ پاسخ

منم اوایل با هر دو میدادم اما الان دیگه شیشه رو نمی گیره مگر بعضی وقتها که خواب الوده

من دادم الان نمیگیره دیگه

تا وقتی با شیشه میدادم سینمو هم میگرفت گفتن با قطره چکان بده با اون دادم نمیگیره دیگه سینمو

من میدم هردوشو

سوال های مرتبط