دیشب تا صبح درد پریودی داشتم اما خفیف ممکنه درد زایمان باشه ؟؟

۲ پاسخ

نه منم دارم خفیف هست گاهی هم برا یه لکه خون کوچولو میفته فک کنم دهانه رحم باز شده

منم دیروز به دکترم گفتم گف ار علایم زایمان هس برام شیاف نوشت گف هروقت درد داشتم استفاده کنم ولی برا من ول میکنه مثلا دوساعت در روز درد پریودی دارم

سوال های مرتبط