من فشارم بالا بود رفتم پزشک قلب اکو قلب ازم گرفت همم نوار اینا گف فشارت خوبه گف دو هفته دیگ بازم بیا منم نرفتم
من که رفتم هم اکو گرفت هم نوار قلب
من نرفتم
برا من نوار قلب گرفت گفت ضربان قلبت بالاس ☹️
من رفتم اول نوار گرفتن بعد دکتر اومد اکو کرد
هر دو رو ازم گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.