۲ پاسخ

من به تزریق نرسیدم ازمایش و دارو و پرونده سازی ۲۰تومن هزینه شد عکس رنگی و پستان موند هربار هم میری ۲۰۰-۳۰۰ویزیت میگیرن به من اول گفتن کلا ۱۰ تومن ☹️

با بیمه۳۵۰۰بدون بیمه۹تومن

سوال های مرتبط

مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته دوازدهم بارداری