۲ پاسخ

گلم منم دقیق این حالت رو داشتم حتی حالت نشسته سرم گیج می‌رفت وقتی راه میرفتم انگار یکی با کف دست میزنه پشت کله م . احساس میکردم سرم با بدنم دو سه متر فاصله داره . چند نفر گفتن مایع پشت گوشت احتمالا تکون خورده رفتم بلوک زایمان فشارمو گرفتن گفتن شاید پایین باشه که نبود . فشارم 11 بود ضربان قلب نی نیمو گوش دادن گفتن مشکلی نیست باید بری پیش دکتر رفتم سرمم وصل کردم بدتر شدم بهتر نشدم . خلاصه روز سوم خواهر شوهرم کمپوت انجیر آورد گفت دوتا بخور گفتم نمی‌خورم چون کلا تو بحث قند و شیرینی جات رعایت میکردم به زور دادن خوردم که دیدم کم کم داره حالم بهتر میشه و فهمیدم افت قند داشتم . آزمایش قند هم دادم قندم پایین بود . البته عزیزم تو اصلا سرخود شیرینی جات مصرف نکنی شاید مشکل شما افت قند نباشه . حتما آزمایش قند بده که بفهمی قندت چنده ؟ میتونی زمانی که حالت بده تست قند بدی. ولی بازم میگم سرخود کاری نکنی و شیرینی مصرف نکنی چون مصرف سرخود شیرینی جات تو بارداری بی نهایت خطرناکه .

من مامان بزرگم مایع گوشش مشکل داشت علاوه بر سر گیجه حالت و تهوع داشت بالا میاورد ولی خب برو دکتر کار از محکم کاری عیب نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری