گلم منم دقیق این حالت رو داشتم حتی حالت نشسته سرم گیج میرفت وقتی راه میرفتم انگار یکی با کف دست میزنه پشت کله م . احساس میکردم سرم با بدنم دو سه متر فاصله داره . چند نفر گفتن مایع پشت گوشت احتمالا تکون خورده رفتم بلوک زایمان فشارمو گرفتن گفتن شاید پایین باشه که نبود . فشارم 11 بود ضربان قلب نی نیمو گوش دادن گفتن مشکلی نیست باید بری پیش دکتر رفتم سرمم وصل کردم بدتر شدم بهتر نشدم . خلاصه روز سوم خواهر شوهرم کمپوت انجیر آورد گفت دوتا بخور گفتم نمیخورم چون کلا تو بحث قند و شیرینی جات رعایت میکردم به زور دادن خوردم که دیدم کم کم داره حالم بهتر میشه و فهمیدم افت قند داشتم . آزمایش قند هم دادم قندم پایین بود . البته عزیزم تو اصلا سرخود شیرینی جات مصرف نکنی شاید مشکل شما افت قند نباشه . حتما آزمایش قند بده که بفهمی قندت چنده ؟ میتونی زمانی که حالت بده تست قند بدی. ولی بازم میگم سرخود کاری نکنی و شیرینی مصرف نکنی چون مصرف سرخود شیرینی جات تو بارداری بی نهایت خطرناکه .
من مامان بزرگم مایع گوشش مشکل داشت علاوه بر سر گیجه حالت و تهوع داشت بالا میاورد ولی خب برو دکتر کار از محکم کاری عیب نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.