سلام بخیه های جذبی کی میوفتن آدم کی میتونه بشینه

۴ پاسخ

بشین اما مواظب باش بیشتر طرفی که بهیه نخورده کج شو و بخیه های اول من ۱۸ روزگی بود تا ۴۰ روزگی ادامه داشت

سلام من از همون ساعت اول نشستم

ی ده روز رعایت کن باز نشه

سلام عزیزم من بعد دوازده روز تونستم یکم بشینم اما هنوز بخیه هام کامل نیفتادن دونه دونه میفتن

سوال های مرتبط

مامان 💜 هلیا💜 مامان 💜 هلیا💜 ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی