۹ پاسخ

ربطی به بارداری نداره فقط به دنیا اومد سعی کن دمای بدنش پایین باشه هرچقد تو گرما باشه زردیش بالا میره دکتر هم بهش قطره داد مرتب بده سعی کن زودزودم بهش شیر بده به مقدار کم همین .من دوتا بچه داشتم زردی گرفتن خیلی کم این مواردو رعایت کردم پیشرفت نکرد

ربطی ندارد عزیزم فقط به گروه خونی مادر بچه ربط داره نه به تغذیه مادر

عزیزم ربطی به دوره بارداری نداره فقط بدنیا اومد اگه خودت شیر نداشتی سریع شیرخشک بگیر دوساعت به دوساعت به بچه شیر بده

بچه باید زردی داشته باشه چون بهاطر سلول های خونی هست ک‌تو‌بدنع و باید دفع بشه چندروز بعد تولد طول میکشه تا دفع بشه بخاطر همینه میگن بچه باید دفع داشته باشه فقط نباید بچه رو زیاد گرم کنی تا اونا دفع بشه

به گروه خونی مادر و بچه مربوطه کار خاصی برای جلوگیری وجود نداره

ربطی نداره به خوراک مادر....من کلی خنکی خوردم و آخرم زردی گرفت

دکترا میگن ب گرمی ربط نداره سردی بخوره مادر تا عمر داره بی جونه وکمردرد و رحم سرد براش میمونه معتدل بخوره هم ی کم خنکی و سردی هم گرمی به اندازه
هیچ کازی نمیتونی بکنی اگه بخواد بگیره میگیره. فقط میتونی شیر خشک کمکی بدی تا تند تند رفع کنه خوب شه

بزرگا میگن سه اخر مخصوصا ماه اخر گرمی نخور دیگه نمیدونم ربطی داره یا نه

هیچی ربطی نداره میگیره

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۲ سالگی