یزره خوشمزش کن خب
نمک.ابلیمو خیلی کم
بخاطر مزشه که نمیخوره
بخاطر بی ادویه بودنش هستش بچه منم اونجوری بود کمی نوک بزن
من دخترم هم سخت میخوره.یکم دستش نون میدم و حواسش پرت میشه و میخوره
مدل های دیگه درست کن
مثلاً توش کدو حلوایی بریز یکم شیرین بشه شاید بخوره
یا یه کوچولو در حد مزه گرفتن نمک بزن
از سبزی های جعفری و گشنیز استفاده کن
اگر بازم نمیخوره شاید کلا سوپ دوست نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.