۲ پاسخ

من پسرم از صبح هرچی میگیرم37ی تیشرت و شلوار تنش فقط روشم هیچی ننداختم‌ولی‌پایین نمیاد پاشویه میکنم میادرو۳6و۲یا۳۶و۴بازدمیگذره میرع روهمون ۳7چع کنم قطع شه تبش🥺

لباسشو کم کن ک کلاه نزار سرش ببین چطور میشه

سوال های مرتبط