۷ پاسخ

من برای خودمم می‌زارم میاد بیرون بچه که دیگه هیچ😅🤦🏻‍♀️

شیاف گلیسیرین اگه منظورته ولش کن اصلا نمیشه. اگه یبوست داره قطره روتفلور بده بهش

بچه رو حالت برعکس بزار روی پات شیاف رو زدی با انگشتت یکم هل بده تو همینجوری ۵دقیقه واستا تا بره عقب

باید درشو بگیری با دست😆

نگه دار با دستت ی دقیقه بعد ول کن

باگوش پاک کنی تا۱دقیقه نگه پشتشو

خوب نمی‌ذاری حتما . باید قشنگ بره داخل

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی