اگه دوست داری براساس ابجد اسم های اشرافی بذاری، تاپیکم رو بخون روبیکا یا ایتا بهم پیام بده اسم خودت و همسرت را بفرست تا راهنماییتون کنم
هر کدوم بزاری میگن بهش دلی فرقی نداره
دلوین قشنگ تره
دلنیا
دلوین
دوتاش قدیمیه ولی باز دلوین بهتره
دلوین قشنگه
دلوین🥰
دلنیا😍
دلین❤😍
هرکدوم خودتون دوست داشته باشین دلوین بنظرم قشنگتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.