بین اسم دلوین و دلنیا کدومشون قشنگتره؟

۱۱ پاسخ

اگه دوست داری براساس ابجد اسم های اشرافی بذاری، تاپیکم رو بخون روبیکا یا ایتا بهم پیام بده اسم خودت و همسرت را بفرست تا راهنماییتون کنم

هر کدوم بزاری میگن بهش دلی فرقی نداره

دلوین قشنگ تره

دلنیا

دلوین

دوتاش قدیمیه ولی باز دلوین بهتره

دلوین قشنگه

دلوین🥰

دلنیا😍

دلین❤😍

هرکدوم خودتون دوست داشته باشین دلوین بنظرم قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان دلارام 🩷 مامان دلارام 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری