۳ پاسخ

البته تنبلی دارم ولی امپول اینا خیلی استفادت کردم فولیکول غالبم زیاد داشتم با مصرف امپول دارو ولی نشد

هیچی مشکلی ندارم ولی بچه دار نمیشه دو هفته دیگه انتقال دارم

اندومترویوز دارم اینماه انتقال دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی بانبو مامان نی نی بانبو هفته بیست‌وششم بارداری