۹ پاسخ

من چون فیلم سزاربن دیدم دیگه به هیچ عنوان سمت سزاربن نمیرم مگر مجبور باشم درسته درد نمیکشم ولی مثل این میمونه پاتو سر کنی بذاری رو اتیش تخریب میشه ولی دردشو نمیفهمی

من دوتا طبیعی آوردم به همه میگم دعا کنید اینم طبیعی باشه
اطرافیانم سزارین بودن خیلی اذیت شدن

بسته ب روحیت دارع من روحیم خیلی حساسه زایمان اولم طبیعی بود جسمی اذیت نشدم زیاد ولی از لحاظ روحی کلا شدم یه ادم دیگه خیلی خیلی رو روحیم اثر بد گذاشت اینو قطعا میرم سزارین

من تجربه دوتاش دارم باباطبیعی بهتر

بستگی ب بدن داره گلم هم طبیعی هم سزارین جفتش هم برابعضیاخوب بوده هم بد اون ب بدن خودمون بستگی داره جفتش چ اول چ بعد باید دردشوبکشی چه ازناحیه واژن چ ازکمر
اونایی ک رو گشادی واژن حساسن من یکی طبیعی زایمان کردم فکرنمیکنم گشاد شده فقط سراین یکی لابیا ورم کرده احتمال هست خوب نشه بعدش برم برازیبایی گشادی هم مال قدیم بوده بخیه نمیزدن همونجوری بودالان بخیه میزنن جوش میخوره خلاصه جفتش هم خوب هم بده ازنظرمن

خیلی بستگی به بدن و روحیه فرد داره. من مادرم دوتا زایمان طبیعی داشته با اینکه میگه مرگ رو به چشم دیدم ولی میگه بازم برگردم عقب طبیعی. من خودم چوناستانه تحمل دردم پایینه و یه بار سرارین رو تجربه کردم و دیدم اونقدرا درد نداره خودم میگم سزارین. پس ادم با ادم فرق داره

من هم طبیعی زایمان کردم هم سزارین
اولی سزارین بود ۴۱هفته بودم دردم نمی‌گرفت سزارین شدم
دومی با اینکه دوقلو بودن یه قل رشد نداشت ولی بخاطر اینکه اون یکی سقط و دفع بشه اجباری طبیعی زایمان کردم
سزارین خوبه طبیعی هم دردش قابل تحمل هست یعنی اون لحظه خدا صبر دردش هم بهت میده اگه روحیه ضعیفی نداری طبیعی زایمان کن اگه میترسی سزارین کن

عزیزم بنظرم باید ببینی کدومش به روحیات و شرایط خودت میخوره ، ممکنه یه چیزی که برای شما خوب بوده برای من مناسب نباشه و بالعکس.
هرکدومشون طرفدار و مخالفای خودشو داره باتجربه های متفاوت.

از اونایی بپرس ک تجربه جفتشو دارن
بعدم تو اول به بدن خودت گوش بده ببین طبیعی رو میتونی تحمل کنی یا سزارین خودتو تصور کن ببین با کدوم راحتتری وگرنه بخوای ب حرف بقیه گوش بدی اصلا درست نیست چون بدن با بدن فرق داره

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری