۳ پاسخ

من قبل عید جنس کتان براش خریدم ۹۷۰تومن

ارع خیلی راحت تن میشه
من برا عید دخترم خریدم هر جا میخاستم برم دو دیقه‌ایی حاضر بود
خودشم اذیت نمیشد
فقط از اون مدلاش بگیر ک اگ قد شلوارش براش کوچیک شد بتونی ب عنوان بیلر شلوارک تنش کنی

اره خیلی خوبه دختر من دوتا داره😄 یکیشو هدیه گرفته اون یکی ۶۸۰ خریدم

سوال های مرتبط

مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان یاسین جونم مامان یاسین جونم ۲ سالگی