۴ پاسخ

دختر من که خیلی باهاش یبوست میگرفت برا زینک داخلش

پریشب خریدم ۲۳۰تومن

من همیشه آویفر میخرم چون دخترم قطره ی بهداشت با طعم پرتغالو دوس نداره عق میزنه میارش بالا تاحالا یبوست نشده خداروشکر

حدود ۳۰۰ اینا ولی نم میخوام تمومش کردم همون مولتی و آهن رو جدا بگیرم

سوال های مرتبط

مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی
مامان رز👧🏻🎀 مامان رز👧🏻🎀 ۱۴ ماهگی