نه بابا مشکلی نداره
فرقشون فقط توی یه کم اهنشونه انگاری
همون یهویی هم برو رو ۲ مشکلی پیش نمیاد
نه خوب نیست
گلم من پسرم رفتم تو6ماه بهش 2دادم یهویی هیچی هم نشداتفاقابیشترازقبل هم میخوره
یهویی خوب نیست تغییر بدی به دو کم کم باید تغییرش بدی
من از دکتر داروخانه پرسیدم گفت دقیقا از روزی که ۶ ماه شد بهش بده
نه بابا اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.