۶ پاسخ

نه بابا مشکلی نداره
فرقشون فقط توی یه کم اهنشونه انگاری
همون یهویی هم برو رو ۲ مشکلی پیش نمیاد

نه خوب نیست

گلم‌ من پسرم رفتم تو6ماه بهش 2دادم یهویی هیچی هم نشداتفاقابیشترازقبل هم میخوره

یهویی خوب نیست تغییر بدی به دو کم کم باید تغییرش بدی

من از دکتر داروخانه پرسیدم گفت دقیقا از روزی که ۶ ماه شد بهش بده

نه بابا اشکال نداره

سوال های مرتبط