اصلا مهم نیست قدیم یا جدید مهم زیباییه اینکه همیشگی باشه عزیزم اگ بخوای اینجوری فکر کنی خیلی سخت میشه اسم انتخاب کرد
من اگه بچم پسر بشه اسمشو احتمالا بذارم آریا
مهم اینه که به دلت بشینه
باز من برعکس از اسم های خیلی جدید خوشم نمیاد چون حس میکنم دوره ای هستن و بعد یه مدت قشنگ نیس
ولی کارن واقعا قشنگه
اسمایی که خیلی جدیدن یهو وایرال میشن بعد از یه مدت از مد میوفتن
به نظرم خیلی به جدید و ... فکر نکن ببین چه اسمی آهنگ و معنیش برات قشنگ و دلنشینه
من خودم اسمای بهار، هیلدا، النا رو خیلی دوست دارم تا حالا
خیلی از اسم های امروز من دراوردیه اسم باید اوا و معنی قشنگی داشته باشه و به دل بشینه اسمی که تا حالا کسی رو بچه اش نذاشته باشه که نیست مگر اینکه خودتون یک اسمی بسازید
واااای کی گفته باید اسم حتماً جدید باشه
اسم فقط باید قشنگ و خوب باشه
اسم باید به دل بشینه ربطی به قدیم و جدید بودن نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.