اشکالی نداره طبیعیه
اگه شیر میخوره بجاش وعده شیرشو بیشتر کن یا بیشتر بده
شیاف بزار براش استامینوفن سر ساعت بده بهش
عزیزم پسر کن بعد یه روز کامل اشتهاش برگشت
وای منم دوشنبه زدم خیلی اذیت میکنه شب اول خیلی تب بالاداشت روز بعد هم فقط اذیت
من که دیدم خیلی درد داره شربت پروفن دادم فعلا آرومه منم دیروز زدم بهداشت گفت ممکنه یک یا دو هفته بعد از واکسن تب کنه یا بدنش دونه قرمز بزنه مثل سرخک که اگه خدایی نکرده بزنه باید ببریم دوباره بهداشت
من زدم عزیزم طبیعیه
دیروز عصر زدم.
غذایی ک دوست داره یواش یواش بهش بده رادمهر مجبور شدم با برنامه کودک بهش سرلاک بدم .
تا ۲روز پاهاشون درد میکنه کم کم بهترمیشن
شنیدم که واکسن 18 ماهگی خیلی سنگینه. تا ی هفته اذیتن.
منم نزدم ولی خیلی همینجا خوندم تا یک هفته هم ممکنه اذیت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.