سلام خانوما کمردرد تو هفته من طبیعی هست یا نه خیلی اذیتم

۲ پاسخ

طبیعیه البته اگر علائم همراه نداری. مثل لکه بینی و انقباض و... اگر همه رو داشتی با دکترت تماس بگیر

خیلی طبیعیه. نگرانش نشو

سوال های مرتبط

مامان فقط خدا مامان فقط خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری