۴ پاسخ

پسرمن دونیا اومد دوتا دندون داشت افتادن 3ماهگی دندون پایینش دراومد دوباره الان داره اندون اخریارو میاره خبری ازبالا نیس

منم دندون از بالا درآوردم بار اول

مباركه عزيزدلم انشالله دكتر شدن و داماديشو ببيني

پسر بزرگه منم دندونش از بالا دراومد اولین دندونش نیش از بالا بود
بچه های ک دندون ازبالا درمیارن میگن روزیشون فرشته ها میفروستن

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی