۱ پاسخ

یک سالو نیم یکسره قرص خوردم یه ماه قطع کردم گفتم باردار نمیشم چون ضعیفه تخمدانهام همون ماه باردار شدم بدون مصرف هیچ قرصی

سوال های مرتبط

ساجده ✨🌛🌷 ساجده ✨🌛🌷 قصد بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۳ ماهگی
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری