دخترا کدوم قوس بینی؟😍

تصویر
۲۶ پاسخ

من ۴ رو خوشم اومد
هم طبیعیه
هم از زاویه بغل داخل پره‌های بینی مشخص نیست

1و4گلم

دو

من فقط۱و۴

یک و چهار

۱ و۲ خیلی خوبه

۱و ۴.

یککککک

۴۴۴۴۴

برای من بین یک و چهاره

باید از روبرو هم ببینی ولی از این زاویه ۴و۲

۱.

۴خوبه

قطعا ۴

۲
چون برا خودم خدادادی ۲ عه😂

مونده ب چهرت

۳ بنظرم

۲و ۴.

۲.۴ بنظر من

قطعا ۲

2.

۴ طبیعیه

۴

خوبه4

1.

1 و2 دوس داشتم من

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان👱 مامان نفس مامان👱 ۳ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری