من ۴ رو خوشم اومد
هم طبیعیه
هم از زاویه بغل داخل پرههای بینی مشخص نیست
1و4گلم
دو
من فقط۱و۴
یک و چهار
۱ و۲ خیلی خوبه
۱و ۴.
یککککک
۴۴۴۴۴
برای من بین یک و چهاره
باید از روبرو هم ببینی ولی از این زاویه ۴و۲
۱.
۴خوبه
قطعا ۴
۲
چون برا خودم خدادادی ۲ عه😂
مونده ب چهرت
۳ بنظرم
۲و ۴.
۲.۴ بنظر من
قطعا ۲
2.
۴ طبیعیه
۴
خوبه4
1.
1 و2 دوس داشتم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.