برای ابریزش بینی بچه کدوم اسپری بهتره

تصویر
۶ پاسخ

اینا برا گرفتگی بینی هست نه ابریزش برا ابریزش باید یا شربت سیتریزین بدی یا نئوتادین

اینو واسش بگیر بزن بو گل محمدی میده من بچم بردم تو کوچه اومدم آبریزش شدید یکم شربت نئوتادین دادم با این اسپری ی روزه خوب شد خدارو شکر

تصویر

اگه تنها آبریزش داری شربت نده ابریزش خوبه میکروبا میره
فرقی نمیکنه هردوشون یکی ان بینیش گرفته باشه از این بزن اگه نه شب قبل خواب فقط بزن بتونه راحت نفس بکشه

فرقی نداره ..سیتزین بده و اگه نمیتونه از راه بینی نفس بکشه اسپری بزن هر طرف دو تا پاف…اگه هم فک میکتی تنش گرم یا ابریزشش آب نیست فقط اشتها کم شده کوریزان هم شروع کن ک من از امروز کردم

دوتاشم محتواش یکی ه فقط برا دوتا شرکت مختلف هستند فرقی ندارن

هردو یکی هستن
برای ابریزش خوب نیس برای گرفتگی واحتقان بینی خوبه
واسه آبریزش شربت باید داد

سوال های مرتبط