۹ پاسخ

برو ی سر خدا نکرده دستشویی نکنه تو شکمت

من براپسراولی ۴۰هفته و۴روزرفتم ب زوربستریم کردن

جمعه یا شنبه برو بگو ۴۰ هفتم تمومه اومدم برا زایمان

به نظر من بزار دوسه روز دیگه ۴۰ هفته تموم بشه بعد برو الان اگه درد نداری و حرکت جنین هم خوب باشه بستری نمیکنن

من ۳۹ هفته و ۴ روز از بهداشت نامه هم گرفتم بردم بیمارستان بستری نکردن گفتن جمعه ک میشی ۳۹ هفته و ۷ روز بیا توهم با منی. میخای برو ی سر بزن ولی منو بستری نکردن

ول کن بابا دردت میگیره خودش که بخواد

نمیدونم چه اصراری دارن که بچه ۴۱هفته تو شکم بمونه بابا این بچه دیگه قصد بیرون اومدنو ندارن😐😂

بزار بشی ۴۰ هفته بعد برو فکر کنم ۴۰ هفته تمام بستری میکنن

برو بهداشت بهت میگن

سوال های مرتبط