بله خراب شده
ن خراب نشده بشورش تمیز خورد کن بزار یهچال
بندازش توآب نمک زیاددددد بعدیکساعت بشور اگه بوش رفت مشکلی نداره
داخل یخچال اشکالنداره داخل قصابی هم داخل یخچاله
سه روز خراب نمیشه
سریع بزار فریزر
خوب همون موقع میذاشتی فریزر حداقل بشور یکم بپز ببین هنوزم بو میده یا بدمزه نیست؟
خوب بشورش، اون قسپتایی که تو یخچال تبره رنگ شده و خسک شده که معمولا لایه سطحی روشه جدا کن، یه وعدشو درست کن ، به بچه هم نده ،اگر اوکی بود که خراب نشده
عزیزم ابپز کن اگ دیدی دوباره بو میده ک خراب شده
بریز دور خراب شده گوشتی که بو فساد بده قطعا غیر قابل خوردنه
عزیز بریز دور
مسموم میشین
عزیزم بشور بعد اگه دیدی بو میده بریز دور
میذاشتی فریزر میموند
بعد برمیداشتی یخش باز میشد خورد میکردی
خدا بهت توان بده بتونی متلکای شوهرتو تحمل کنی
عزیزم بریز دور ،چندروز پیش بینی همین بلا سر خودم اومد بخدا دو کیلو گووووشت تازه ،شوهرم رفت داد سگ همرو
بله اگه بو میده خراب شده باید بریزی دور
من جگر گذاشتم تو یخچال خراب شد بچم مسموم شد بالا اورد
آره دیگ خراب میشه
چند روز احتمالا خراب میشه زیاد بو میده؟
اره خراب شده دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.