چه حس خوبیه همه 30 هفته به بالایید🥰🥰🥰

۱۱ پاسخ

سلام علیکم باردرد لگن وپا 😖😖

اره دقیقا

حس میکنم ۳۰به بعد ارامش وخیال راحتی داره😢

اره بخدا در منو گفتی منم همش میگم کی میشه برم تو 30

ایشالا ماهم هرچی زودتر ۳۰ ب بالابشیم

آخی...انقدر زود میگذره

اره ما ک هنوز نزاییدیم😂😐

بعد 30 هفته دیگه اصلااااااا نمیگذره هر روز اندازه یک هفته میگذره😑

ولی هنوز نزاییدیم

منم ارزومه. ۳۰ به بالا باشم. هیج جوره نمیگذره

منم دوست داشتم همین باشم🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۵ ماهگی
مامان 💙💗💙 AHOORA مامان 💙💗💙 AHOORA هفته بیست‌وهفتم بارداری