سلام علیکم باردرد لگن وپا 😖😖
اره دقیقا
حس میکنم ۳۰به بعد ارامش وخیال راحتی داره😢
اره بخدا در منو گفتی منم همش میگم کی میشه برم تو 30
ایشالا ماهم هرچی زودتر ۳۰ ب بالابشیم
آخی...انقدر زود میگذره
اره ما ک هنوز نزاییدیم😂😐
بعد 30 هفته دیگه اصلااااااا نمیگذره هر روز اندازه یک هفته میگذره😑
ولی هنوز نزاییدیم
منم ارزومه. ۳۰ به بالا باشم. هیج جوره نمیگذره
منم دوست داشتم همین باشم🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.