ب دل نگیر
تجربه من
هر چی ب دل نگیری
هیچی نمیشه
نه جانم چه عیبی بخدا خودمون از بچگی هرچی میزاشتن دهنمون الان چمونه؟من خودم انقد وسواسی بودم یکی به بچم یدونه پفک میداد سکته میکردم ولی حالا دیگه رها کردم کنترل میکنم ولی خیلی سخت نمیگیرم مثلا اگه خانوادگی بریم بیرون دیگه اینجور چیزا هست منم نمیتونم هی دستشو بکشم کوفت خودمو بقیه کنم دیگه ولش میکنم
چی هست این
رنگ هستش دیگه
چیز خاصی نیست
چیه؟
چی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.