این شربت ضرر نداره کسی دااه بچش تا

تصویر
۴ پاسخ

من میدم

یکماه چون دکتر گفت زیاد ندید بهش

من دادم واسه تنظیم خوابه خوب بود الان دیگه نمیدم

من دیشب دادم ۸ شب خوابید ۱۱ پاشد تا ۵ صبح بیدااااار بود😂😂

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان lian مامان lian ۴ سالگی