۲ پاسخ

عزیزم ببین میلش به چقدر اوکی ..تقریبا یه قاشق چای خوری تا دو قاشق چای خوری👍باز مونده به میلش

از دو قاشق چای خوری شروع کن حتما با شیرخشک یا شیر خودت رقیقش کن چون سیب زمینی سفته از گلو پایین نمیره

سوال های مرتبط