مامانای دو قلو که سرکلاژ سدین بعدش مسافرت رفتید؟؟؟

۴ پاسخ

اصلا همچین ریسکی نکن عزیزم شما تقریبا ۳ ماه گذروندی چندماه دیگه هم دندون رو جگر بزار تا بارت به سلامت زمین بزاری یهو دیدی رفتی مسافرت و خدایی نکرده یه اتفاقی افتاد که یه عمر پشیمون شدی وقت برای مسافرت زیاده

نه نمیشه بری برای یک قلو نمیشه شما ک دو قلوعه

سرکلاژ که میکنید بعد یک ماه باید استراحتتون نسبی باشه
فکر نمیکنم مجاز باشین مسافرت برین
خیابونم اکثر دکترا میگن نریم

سه قلووبارداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری