عزیزم کش و قوس بخاطر رفلاکس هست ، باید ببری دکتر تشخیص اگه رفلاکس باشه دارو بخوره
اگه بخاطر یبوست باشه گیگوز لده
اگه زیر سینت کش و قوس یا شیرت کمه یا اگر کنارش شیرخشک میدی عادت داره به شیرخشک
زیرسینت گریه میکنه؟چون منم درحین شیرخوردن میزنه زیرگریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.