۴ پاسخ

عزیزم کش و قوس بخاطر رفلاکس هست ، باید ببری دکتر تشخیص اگه رفلاکس باشه دارو بخوره

اگه بخاطر یبوست باشه گیگوز لده

اگه زیر سینت کش و قوس یا شیرت کمه یا اگر کنارش شیرخشک میدی عادت داره به شیرخشک

زیرسینت گریه میکنه؟چون منم درحین شیرخوردن میزنه زیرگریه

سوال های مرتبط