کسی زایمان زود رس شده؟علایمش چی بوده؟خیلی استرس دارم نشم

۶ پاسخ

زایمان اولم ۳۴ هفته به دنیا اومد مشکلی هم نداشت منم استرس دارم الان علائمی نداشتم کیسه آبم پاره شدش

زایمان قبلی فشارم بالا بود سردرد

عزیزم هرچی استرس داشته باشی بدتره،یجوری آروم کن خودتو و از فکرش بیا بیرون

پسر اولم یه ماه زود دنیا امد پسر دومم دوهفته زود من هیج علایم نداشتم بجز ورم

پسر اولم و دو هفته زودتر به دنیا آوردم کمر درد خیلی شدید انگار از وسط میخواست نصف بشه کمرم

منم کلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی