نشتی کیسه اب چطوری هست

۲ پاسخ

من چند روز ازم اب زرد میومد خیلی کم
رفتم سونو دادم کیسه ابم ۳۰ درصد اب داشت ۳۲ هفته بودم

با هر حرکتی ازت آب میاد

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات ۴ ماهگی
مامان دختر صورتی💞 مامان دختر صورتی💞 ۴ ماهگی