از ظهر هی شکمم سفت میشه درد ندارم طبیعیه

۴ پاسخ

منم از دیروز همینم حالا نمیدونم واقعا انقباضه یا چی

منم همینجوریم

منم اینجوریم ولی درد ندارم فک کنم نینیه خودشو سفت میکنه با انقباض فرق داره

منم زیادی خودشو سفت میکنه دکترم گفت
اگه درد ایجاد نمیکنه طبیعیه چون جاش تنگ شده اگه همراه با سفت شدن دردم داشته باشی بده منم درد ندارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری