۳ پاسخ

منم وقتی زیاد واستم بعد بشیم به همین درد دچار میشم یعنی دردش وحشتناکه

اون دنبالچه اس عزیزم من از اول بارداری باهاش درگیر بودم زیاد ک میشینم یا لم میدم به جایی آنقدر درد میگیره و تیر میکشه ک هیچ جوره آروم نمیشه فقط باید دراز بکشی تا آروم بشه

منم دیقا اینجوریم وقتی میشینم یا دراز میکشم یهو شروع میشه به تیر کشیدن ودرد گرفتن دیگه نمتونم تکون بخورم🥲

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری