۱۳ پاسخ

عزیزم وقتی می‌دونی جیگر ضرر داره چرا میخوری واقعا درک نمیکنم شیاف بزن استراحت کن انشالله که چیزی نیست یه چیز خنک هم بخور

عزیزم هفته ات پایینه و تا سه ماه اول نمیخوردی بهتر بود
اشکال نداره بد به دلت راه نده
شیاف بذار و استراحت کن

چرا میخوری حالا اشکال نداره ولی دیگه نخور اگه دیدی شیاف بذار

نمیدونم لک از چیه ولی من ویار داشتم خیلی بد بود جیگر رو میتونستم بخورم فقط اونم با دست با قاشوق بالا میاوردم

قابل توجه اونا که میگن هیچی نمیشه بخور

دیگه وقتی ریسک میکنید همینه
امروز بالای ده پونزده تا تاپیک جیگر دیدم

از منم اومد لکه نمیدونم دیگه از جیگره یا نه البته چن روز پیشم اومده بود قهوه ای مانند

منم امروز دو سیخ خوردم البته دکتر گفت ماهی یکی دوبار چیزی نمیشه

عزیزم من چند وقت پیش چهار پنج تیکه خوردم چیزی نشد
تاپیک قبلتو خوندم بیشتر مال همون استرسه

دیگه جگرو همه میدونن ایشالا چیزی نشه شیاف بزن استراحت کن
جگر پ اب هویج نخور

عزیزم جیگر ضرر داره نباید بخوری با بزشکت یا ماما مشورت کن حتما

وقتی میدونی نباید بخوری چرا میخوری؟
شیاف بزار استراحت کن ایشالله ک چیزی نیس

شیاف پروژسترون سریع بزار

سوال های مرتبط