از ۳۶ یکی صبح بخور
یکی شب بذار
برای من ک اصلا تاثیر نداشت حیف پول
من از 35هفته گذاشتم عالی بود
زودتر شروع کن من دیر شروع کردم همچنان بسته ام منو ماما گفت از ۳۷ هفته شروع کن ولی گوش ندادم حرفشو🥴🤦♀️
از 37ببعد بگیر
برای چی خوبه؟
از ۳۷ هفته ب بعد مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.