۷ پاسخ

از ۳۶ یکی صبح بخور
یکی شب بذار

برای من ک اصلا تاثیر نداشت حیف پول

من از 35هفته گذاشتم عالی بود

زودتر شروع کن من دیر شروع کردم همچنان بسته ام منو ماما گفت از ۳۷ هفته شروع کن ولی گوش ندادم حرفشو🥴🤦‍♀️

از 37ببعد بگیر

برای چی خوبه؟

از ۳۷ هفته ب بعد مجازه

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد