اگه حالت تهوع کمتر یا قطع بشه باید نگران باشم؟🥺

۵ پاسخ

نبابا

نه بعض از ۳ ماه یا ۴ ماه قطع میشه بعضیا تا ماه اخر باهاشون هست

باید بگی هزارمرتبه شکرررر 😭😭😭😭

باید خدارو شکر کنی😓

نه علائمی کمتر میشه هفته ی بالا بری

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی