چرا اینجور شدن شیرخشک حس میکنم تقلبیه

تصویر
۹ پاسخ

من خواهرم الان 22 سالشه بچه بود اینطوری پاکتی بود

منم بیومیل میگیرم پاکتی هس عین‌این

پیش ما ندارن پاکتی فقط قوطی هست

این چقدر ارزون تر از قوطی درمیاد؟

نه فرقی ندارن
من الان چندماه پاکتی میخرم
دقبقا همونه فقط فکر کنم این بخاطر اینکه قوطی نیست ارزونتر باشه فکر کنما
ولی درکل یکی هستن

قوطی نیست تو پک میزارن

نه اوکی هست تقلبی نیست

شنیده بودم تولید شیرخشک زیاده ولی بخاطر جنگ، قوطی موجود نیس

واا دیگه قوطی تیست ؟
همون قیمته ؟

سوال های مرتبط

مامان بچه ی مامانش مامان بچه ی مامانش ۱۱ ماهگی
مامان پانیذ 💖 مامان پانیذ 💖 ۱۶ ماهگی