۵ پاسخ

بیسکوت سرلاک

من موز میبرم
و بیسکوییت،البته مخصوص بچه‌های بالای یکساله
قبلش هم خونه یه اوتمیلی چیزی بهش میدم

پسر من تو جمع شیر نمیخوره برا همین بیسکوییت همراهم برمیدارم موقعی ک بهونه میگیره و جای خلوت پیدا نمیکنم برا شیر دادن با بیسکوییت سرشو گرم میکنم

بیسکوییت مادر میدم

الان تو این سن اره
بیسکویت مادر و میوه
اما سخته جایی میریم شیر نمیخوره

سوال های مرتبط