بیسکوت سرلاک
من موز میبرم
و بیسکوییت،البته مخصوص بچههای بالای یکساله
قبلش هم خونه یه اوتمیلی چیزی بهش میدم
پسر من تو جمع شیر نمیخوره برا همین بیسکوییت همراهم برمیدارم موقعی ک بهونه میگیره و جای خلوت پیدا نمیکنم برا شیر دادن با بیسکوییت سرشو گرم میکنم
بیسکوییت مادر میدم
الان تو این سن اره
بیسکویت مادر و میوه
اما سخته جایی میریم شیر نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.