میگن هواپیما نظامی تو آسمان شهرهای مرزی دیده شده. خدا به خیر کنه خبرشو من الان دیدم
مااطراف اصفهانیم چقد صدای تیراندازی وانفجاراومد حالا باز فردا میگن خنثی سازیه اخه این موقع شبببببب
ما شبا تو آسمون میبینیم چند تان پهباده فک کنم
شاید ماهوارس
نکنه سفینه فضاییه
........
اینا اااا جیهههههه اصلا ماهواره نیست
منم فیلم گرفتم
منم دیدیم
تاپیک من ووووو بببییین
په/پاد؟
خب ماه تو آسمون، چیزی نیست که
چی چیه
چیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.