۱۴ پاسخ

میگن هواپیما نظامی تو آسمان شهرهای مرزی دیده شده. خدا به خیر کنه خبرشو من الان دیدم

مااطراف اصفهانیم چقد صدای تیراندازی وانفجاراومد حالا باز فردا میگن خنثی سازیه اخه این موقع شبببببب

ما شبا تو آسمون میبینیم چند تان پهباده فک کنم

شاید ماهوارس

نکنه سفینه فضاییه

........

تصویر

اینا اااا جیهههههه اصلا ماهواره نیست

منم فیلم گرفتم

منم دیدیم

تاپیک من ووووو بببییین

په/پاد؟

خب ماه تو آسمون، چیزی نیست که

چی چیه

چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی ۳ سالگی
مامان مانلی مامان مانلی ۳ سالگی