من از دکترم پرسیدم چون سزارین کردی بزار بعد از 40 روز ببند که از داخل زخمت خوب بشه ...الان ببندی چسبندگی میگیری
منم بعد از 40 روز میبندم
از داروخونه شکم بند بگیر قشنگ جمع میکنه
۱۵ کیلو
من ۲۰ کیلو اضاف کرده بودم تا الان ۱۹ کیلو کم کردم ، سزارین بودم از فردای عمل هم شکم بند بستم
من طبیعی زایمان کردم و شکم بند نبستم از بس حالم بد بود ۱۲ کیلو اضافه کردم بعد زایمان ۱۰ کیلو کم کردم
از الان ببند محکم بند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.