۲ پاسخ

من از همون تو بیمارستان بستم خیلی کمکم میکرد

از حالا دیگه باید ببندی منم از ده روزگی شروع کردم.....هنوزم می‌بندم ولی شکم دارم🤪🤪🤪یکمی البته.

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی