۴ پاسخ

ازه روز اول بالای بخیه از روز ده روی بخیه ببند

برای من دکتر همونجا تو بیمارستان گفت ببند

من بعده کشیدن بخیه بستم

دکتر من بعد از کشیدن بخیه گفت ببندم

سوال های مرتبط

مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی