۳ پاسخ

من توی بیمارستان خودشون برام بستن ، فردای عملم

من بعد کشیدن بخیه بستم خیلی خوب جمع شد

من بعد ۱۵ روز شروع کردم به بستن الان هم گن پوشیدم.

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد