۵ پاسخ

به جاریم این قرصو داده بودن اصلا خبرش نشده بوده تا بچه در اومده بود😅میگفت فقط احساس دستشویی داشتم

دهانه رحم رو باز میکنه . قبل عمل هیسترو هم میدن باعث دلدرد پریود میشه و دهانه رحم باز میشه

ای بابا چقد دردسر خوش به حال خودم اذان صبح روز اول 38هفته بیدار شدم دیدم زیر دلم درده تا رسیدم رو تخت زاییدم

برا من دوبار بهم دادن تاثیری نداشت دهانه رحمم باز نمیشد درد خاصیم نداشتم هر 6 ساعت نصف قرص میدن فقط وقتت و تلف میکنن به نظرم امپول فشار و در اخر میزنن

بهش میگن قرص میزو همونه ک برای سقط میدن ی جور تحریک برای شروع دردهای زایمانیه بعضی دکترا بهش اعتقاددارن ک خوبه بعضیام نه.اکثرا امپول فشار میزنن ک تزریقی وداخل سرمه امااونم خوبه ولی فقط برای اولش خوبه ن برای کل زایمانت

سوال های مرتبط