۱۵ پاسخ

دقیقا دختر منم باید لباسشو در بیارم تا جیش کنه واقعا برام سخت شده چقدر سخته از پوشک گرفتن من فعلا فقط خونه پوشک نمیکنم

لجبازی میکنه یا نمیاد یو نیگه بابا یا مادر شوهرم ببره عصبیم میکنه

من حواسشو پرت میکنم میبردمش

من پسرم خودش میگه که جیش یا پی پی داره بدو می‌ره در دستشویی و اصلا خطا نداره ولی از سیفون دستشویی مامانم اینا می‌ترسه نمیاد داخل دستشویی اونا وقتی میرم خونه مامانم اعصابمو خراب میکنه

من بیرون میرفتم درحد یساعت دوساعت پوشک نمیزدم ولی هرنین ساعت یساعتشو میبردم جای خلوت پسکوچه ای پشت درختی جایی سرپاش میگرفتم جیش کنه اونموقعها
خونه کسیم رفتنی بستگی داشت اگ اون روز پی پی کردع بود مایبیبی نمیزدم همونجوری میبردم ولی هرنیم ساعت یساعت سرپامیگرفتم ولی خب بعضی مواقع هم رودروایسی دار مهمونی میرفتم پوشک میزدم بهش خیللللی سختی کشیدم من ولی الان چندماهه اوکیه

به نظر من، جایزه دادن تنها راه‌حلشه
چند تا دونه اسمارتیز یا پاستیل برای دستشویی رفتن
یا وقتی برمی‌گردین خونه، برید فروشگاه یا مغازه برای دستشویی رفتن یه خوراکی انتخاب کنه

دختر من حتی خونه هم داستان داره تا بیاد گولش میزنم میگم بریم دستکون مایع بزنیم یا صابون میارم دست بشوری جیشم بکن تا بیاد خونه مادرمم همینطور حالا دیروز رفتم مغازه مادرشوهرم با بدبختی لگن گذاشتیم گریه داد همونجا مایع اوردیم دست بشوره تا کرد 😂😂

دقیقا اذیت میکنه خونه مامانم فقط رفتم جای دیگه نرفتم دهنمو سرویس میکنه تا میاد جیش کنه کلی وقت خودشو نگه میداره

میاد ولی به سختی
ولی اصلا خطا نداره

منم همین مشکل و دارم .نمی‌دونم چیکار کنم

یه چیز که براش جذابه با خودت ببر تو دستشویی، مث استیکر ، باهم رو دیوار بچسبونید

خب خونه مردم میری پوشکش کن شاید بچه میترسه از سرویس بهداشتی غریبه

دقیقا همین جوریه هرجا میریم اذیت میکنه واسه دستشویی رفتن
همش جیغ و گریه و لجبازی...

من تقریبا یک ماهه گرفتم
هنوز هیچ جا نرفتیم
ولی قرار به رفتن باشه پوشک میکنم تا سه سالگی

بیرون میرید پوشکش کن

سوال های مرتبط